החזרי מס לשכירים

_

החזרי מס לשכירים – צרו אתנו קשר, אין לכם מה להפסיד, רק להרוויח!

את החזרי המס מחלקים לשני סוגים עיקריים, החזר מס לעצמאיים והחזר מס לשכירים. אך בעוד שהעצמאים מגישים דו"ח שנתי בסיום שנת המס ומפרטים את כל ההכנסות, ההוצאות ונסיבות שונות המזכות אותם בהטבות מס, שכירים רבים לא מודעים לכללי המס ולא יודעים שמגיעים להם החזרי מס, וחבל!

ההערכה היא כי גובה החזרי המס המגיעים לשכירים בישראל הוא כאלפי שקלים בממוצע לשכיר. אך מתוך חוסר מודעות או אולי מפחד מרשויות המס, ההערכה היא כי למעלה מתשע מיליארד שקלים של עודפי מס שנגבו משכירים שוכבים בכספות של משרד האוצר.

אז אם אתם שכירים, מרב הסיכויים שמגיעים לכם החזרי מס! אל תהססו לפנות אלינו, את החזר המס אפשר לגבות רק שש שנים רטרואקטיבית וחבל לפספס שנה.

חברת "TaxMas" עוסקת בהחזר מס כבר למעלה משני עשורים, הצלחנו להשיג החזרי מס לשמונים ושבעה אחוז מהפונים אלינו, אנו בטוחים שנצליח לעזור גם לכם!

החזר מס לשכירים – המדריך המלא

רשויות המס מחשבות את חבטת המס לפי חישוב שנתי בהנחה שהשכר שלכם הולך להיות קבוע במשך כל שנות המס, אך כמעט תמיד במהלך השנה מתרחשים שינויים המזכים אתכם בהטבות מס. שינויים שלא תמיד מדווחים למעסיק או שהמעסיק מסיבות שונות לא מדווח עליהן לרשות המיסים. שינויים רבים מזכים בנקודות זיכוי ששוות אלפי שקלים. ולכן חשוב לבדוק בסיום כל שנת מס האם מיציתם את כל ההטבות והאם מגיעים לכם החזרי מס.

צוות העובדים בחברת "TaxMas" בקיא ומכיר היטב את כל תקנות מס הכנסה. עשו לכם הרגל קבוע ובסיום כל שנת מס פנו אלינו כדי שנבדוק האם אתם זכאים להחזר מס ואם כן נסייע לכם לקבל אותו. אל תהססו, הצטרפו אל לקוחות רבים שבתחילה היססו כמוכם, אבל מהר מאד נהנו מאלפי שקלים שנחתו יום אחד בחשבון הבנק שלהם.

החזר מס לחיילים משוחררים – חיילים משוחררים זכאים לשתי נקודות זיכוי במשך שלושים ושישה חודשים ממועד סיום השירות הצבאי. פעמים רבות קורה שנקודות האלו אינן ממומשות והחייל המשוחרר משלם יותר ממס ממה שהוא היה צריך לשלם.

אם אתם חיילים משוחררים, צרו אתנו קשר, אנו נדע לבדוק האם אתם זכאים להחזר מס.

החזר מס למורים – מורים רבים יוצאים לשנת שבתון או מקבלים מענקים מסוימים שפטורים ממס, אך בפועל הטבות אלו אינן ממוששות.

מורים, חושבים שמגיע לכם החזר מס, צרו קשר!

כמעט כל רופא עובר בחייו דרך מספר רב של מעסיקים ומקבל את שכרו ממספר רב של מעסיקים, לא כל מעסיק מודע לנתונים השונים המזכים בהחזר מס, ולכן אם אתם רופאים העובדים במספר מקומות, עליכם לעשות תיאום מס ובעקבותיו להגיש בקשה להחזר מס.

ישובים מסוימים בפריפריה מוגדרים כיישובי ספר והתושבים ביישובים אלו זכאים לנקודת זיכוי אחת. אם עברתם ליישוב ספר במהלך שנת המס או שהמעסיק לא דיווח על המגורים ביישוב, מרב הסיכויים כי שילמתם מס יותר ממה שהייתם אמורים לשלם לפי החוק ואתם זכאים להחזר מס.

החזרי מס על ביטוחים. המדינה מעניקה החזר מס על ביטוחים בגובה של שבעה אחוז מהשכר או עד לגובה של אלפיים וחמש מאות שקלים. גם הפקדות לקופות גמל מזכה אתכם בהחזר בשווי של שלושים וחמישה אחוז מההוצאה. כדי ליהנות מהטבות אלו, יש להגיש בקשה להחזר מס.

ביטוח חיים מזכה אתכם בחזר מס בגובה של עשרים וחמישה אחוז מהרב התשלום. כיום, כאשר לאנשים רבים יש ביטוח חיים במסגרת המשכנתא, רבים זכאים להחזר המס על ביטוח החיים.

חייגו עכשיו